Event Title
TAKLIMAT PENGURUSAN PELANGGAN UPM 2022
Date
25 Aug 2022 - 25 Aug 2022
Location
Dewan Senat, Tingkat 1, Bangunan Canselori Putra, UPM
Event Summary
Rumusan Ringkas Taklimat Pengurusan Pelanggan UPM 2022
Pusat Strategi dan Perhubungan Korporat (PSPK) telah pada 25 Ogos 2022 menganjurkan Taklimat Pengurusan Pelanggan UPM 2022 bertempat di Dewan Senat, Tingkat 1, Bangunan Canselori Putra, UPM. Pejabat Penasihat Undang-Undang telah diwakili oleh Cik Fatimah Roslan selaku Timbalan Penyelaras Kepuasan Pelanggan (TPKP). Melalui taklimat tersebut, TPKP telah didedahkan dengan maklumat asas berikut:
1) Peranan dan tanggungjawab TPKP;
2) Dokumen berkaitan pengurusan pelanggan;
3) Kajian kepuasan pelanggan;
4) Sistem U-Respons;
5) Piagam pelanggan; dan
6) Pihak berkepentingan.
Pengisian taklimat tersebut telah disampaikan oleh Pn. Norlida Zamberi (Penyelaras Kepuasan Pelanggan Universiti) dan Tn. Hj. Mat Razi Abdullah (Felo Bersekutu(Skop Pengurusan Pelanggan) Universiti Putra Malaysia).
Updated:: 01/09/2022 [fatin.azam]