TAKLIMAT PENGURUSAN PELANGGAN UPM 2022 | OFFICE OF THE LEGAL ADVISOR
» ACTIVITIES » TAKLIMAT PENGURUSAN PELANGGAN UPM 2022

ACTIVITIES

Event Title
TAKLIMAT PENGURUSAN PELANGGAN UPM 2022
Date
25 Aug 2022 - 25 Aug 2022
Time
01.00 - 01.00
Location
Dewan Senat, Tingkat 1, Bangunan Canselori Putra, UPM
Event Summary
Rumusan Ringkas Taklimat Pengurusan Pelanggan UPM 2022

Pusat Strategi dan Perhubungan Korporat (PSPK) telah pada 25 Ogos 2022 menganjurkan Taklimat Pengurusan Pelanggan UPM 2022 bertempat di Dewan Senat, Tingkat 1, Bangunan Canselori Putra, UPM. Pejabat Penasihat Undang-Undang telah diwakili oleh Cik Fatimah Roslan selaku Timbalan Penyelaras Kepuasan Pelanggan (TPKP). Melalui taklimat tersebut, TPKP telah didedahkan dengan maklumat asas berikut:

1) Peranan dan tanggungjawab TPKP;
2) Dokumen berkaitan pengurusan pelanggan;
3) Kajian kepuasan pelanggan;
4) Sistem U-Respons;
5) Piagam pelanggan; dan
6) Pihak berkepentingan.

Pengisian taklimat tersebut telah disampaikan oleh Pn. Norlida Zamberi (Penyelaras Kepuasan Pelanggan Universiti) dan Tn. Hj. Mat Razi Abdullah (Felo Bersekutu(Skop Pengurusan Pelanggan) Universiti Putra Malaysia).

Updated:: 01/09/2022 [fatin.azam]

MEDIA SHARING

OFFICE OF THE LEGAL ADVISOR
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
+603-9769 6172
+603-9769 2046
BXESMA7~